Letiště Budapešť spolu se společnostmi Shanghai Airlines a China Eastern Airlines zvýší frekvenci letů na lince do/z Šanghaje ze tří na sedm týdně. Air China zvýší frekvenci mezi Pekingem a Budapeští ze dvou na tři lety týdně.
Budapešťskému letišti se daří. Vloni odbavilo letiště 14,7 milionu cestujících a takřka o milion cestujících letiště překonalo Prahu. Budapešť (podobně jako Varšava) přitom byly v minulosti menší než Praha.
Zatímco Budapešť za stavem roku 2019 zaostává počtem odbavených cestujících o asi 10 %, Praha o asi 20 %. V letošním roce by se Budapešť na úroveň roku 2019 mohla dotáhnout.
K výsledkům Budapešti nejvíce přispívá soutěžení Wizz Airu a Ryanairu, které shodně považují Maďarsko (resp. Budapešť) za jeden z důležitých trhů ve střední a východní Evropě. (Foto: Travel Daily, bne, planes.cz)
Čína je ta špatná, Rusko je špatné... Česko bude chudé a může si třeba na sebe přihodit další sankce pro dobrý pocit. Ostatní nás převálcují, protože v normálním světě se politika do byznysu nedává.
Rollfree - jaké sankce uvalila naše země na Čínu? Nebo dodatečná cla?
Pokud je politická orientace Maďarska důvodem toho, kolik má Maďarsko letů do Číny, pak je politická orientace Maďarska v daném kontextu záhodná diskuse.
A ano, lety do Číny v našem regionu nejsou řízeny poptávkou, ale tím, kdo je pro Čínskou vládu výhodnější partner.
MK: mluvime stale jeste o letecke doprave nebo tu resime politickou orientaci Madarska? Je snad neco zavrzenihodne na letech do Ciny?
Rampa: jediny, kdo rozhoduje o destinatinacich je trh, tj. poptavka. Jestlize jsou lide ochotni za letenku platit, pak to znamena, ze destinace je pro ne atraktivnejsi. Nebo to snad ma rohodovat ministerstvo nebo nejaky urad? To uz jsme tu meli.
Teda nejsem žádnej odborník, ale souhlasím s Rampou, taky mi přijde že to stojí a padá hodně na těch dálkovkách. Dříve byly řeči o AirAsia, Bamboo, docela létali i z tý Ameriky, ale teď nějak nic
Tou kvalitou destinací byla patrně myšlena zajímavost a pestrost destinací, myslím, že většina to pochopila...
Jinak co se týče dálkových destinací, tak před covidem se létal Soul, Peking, New York, Šanghaj, Chicago, Newark, Filadelfie, Čeng-du + Si'an, Toronto a Montréal, k tomu 2x denně widebody z Dubaje a 1× z Dauhá, tak nevykládejte, že Praha není pro dálkové lety. Naopak – jejich obnovení je základem pro návrat k předpandemickým výkonům (není to tedy záležitostí low-costu, jak se snažíte tvrdit).
MK: Jojo, chtít spolupracovat s největší světovou ekonomikou, to je fakt ostuda.
Místo toho, aby to dělali správně jako my. Tedy přemýšleli, na co bychom uvalili sankce zrovna dneska. Den, kdy se neuvalí nějaké sankce, dodatečné clo nebo regulace, je ztracený den, že?
Takovi Čongove mi tu vubec nechybi, plivajici a chrlajici cinane, je to nejhorsi co clovek muze na letisti nebo v letadle zazit. Korean nebo China Airlines je uz trosku jina liga. Mohla by prijit nejaka jina asijska aerolinka at uz z Japonska nebo z Thajska nebo toho Vietnamu, ale Cinane nez zustanou tam kde jsou.
Celkem 27 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
MK.: Tak co chtít od Vás jako rusofoba a sinofoba.